Cenník služieb /platný do 31.1.2022/
S našimi klientmi uzatvárame Zmluvu o dielo na výkon vedenia účtovníctva alebo spracovania miezd a personalistiky. Naše služby máme poistené.
Cenu za naše služby stanovujeme mesačným paušálom alebo pohyblivou cenou podľa počtu položiek v účtovníctve v sledovanom období (čo je výhodné hlavne pri sezónnych činnostiach). Záleží na klientovi čo mu vyhovuje.
plátca
DPH, podvojné účtovníctvo
počet položiek za zdaňovacie obdobie (mesiac alebo štvrťrok) | cena za zdaňovacie obdobie | |||
---|---|---|---|---|
zápisov | dokladov | bez DPH | ||
do | 30 | 21 | 50,00 € | |
do | 60 | 41 | 72,50 € | |
do | 100 | 68 | 95,00 € | |
do | 150 | 103 | 137,50 € | |
do | 200 | 137 | 180,00 € | |
do | 250 | 171 | 217,50 € | |
do | 300 | 205 | 255,00 € | |
do | 350 | 240 | 291,50 € | |
do | 400 | 274 | 328,00 € | |
do | 450 | 308 | 364,00 € | |
do | 500 | 342 | 400,00 € | |
do | 600 | 411 | 468,00 € |
* zápis je účtovný
zápis v účtovnom denníku, faktúra (alebo pokladničný doklad) s DPH má obvykle dva
zápisy, pohyb na bankovom účte je jeden zápis, dlhodobým sledovaním sme zistili pri
plátcovi DPH, že priemerný počet zápisov je 1,46 násobok počtu dokladov
- do počtu položiek nepočítame elektronicky importované doklady (väčšinou vystavené faktúry) alebo bankové pohyby ktoré sa spárovali automaticky
- v uvedenej cene je spracovanie
DPH, základné poradenstvo k dokladom, k činnosti subjektu a k legálnej
optimalizácii základu dane
- taktiež aj spracovanie
daňového priznania PO, cena za účtovnú závierku a inventarizáciu je
stanovovaná individuálne od 50€ do výšky priemernej ceny za mesiac - záleží podľa
zložitosti účtovných prípadov a zloženia aktív a pasív účtovnej jednotky
plátca DPH, jednoduché účtovníctvo
počet položiek za zdaňovacie obdobie (mesiac alebo štvrťrok) | cena za | ||
---|---|---|---|
mesiac | štvrťrok | ||
do | 50 | 95,00 € | 108,00 € |
do | 100 | 138,00 € | 180,00 € |
do | 150 | 180,00 € | 220,00 € |
do | 200 | 220,00 € | 270,00 € |
do | 250 | 275,00 € | 305,00 € |
nad | 300 | 305,00 € | - |
* položka je
jedna faktúra, pokladničný doklad alebo pohyb na bankovom účte alebo iný druh dokladu
- do počtu položiek nepočítame elektronicky importované doklady (väčšinou vystavené faktúry) alebo bankové pohyby ktoré sa spárovali automaticky
- v uvedenej cene je základné
poradenstvo k dokladom, k činnosti subjektu a k legálnej optimalizácii
základu dane,
- taktiež je v cene aj
spracovanie účtovnej závierky a daňového priznania FO
mzdová agenda - spracovanie miezd
počet zamestnancov | cena bez DPH / zamestnanec |
---|---|
1 zamestnanec | 16,00 € |
2 - 4 zamestnancov | 9,50 € |
5 - 10 zamestnancov | 9,00 € |
11 - 20 zamestnancov | 8,50 € |
21 - 40 zamestnancov | 7,50 € |
personálna agenda - nástup a výstup zamestnanca
poplatok pri nástupe alebo výstupe zamestnanca | zamestnanec |
---|---|
prac. zmluva / výpoveď, hlásenie SP, ZP, zápočtový list | 16,00 € |
hlásenie SP, ZP, zápočtový list (bez PZ alebo výpovede) | 9,50 € |
príplatok cudzinci (zahraničný zamestnanec) | 14,00 € |
neplátca
DPH, podvojné účtovníctvo
počet položiek x 0,75€ plus 100 až 150€ za spracovanie účtovnej závierky a ročného daňového priznania (podľa zložitosti dokladov a činnosti subjektu) |
* položka je jedna faktúra,
pokladničný doklad alebo pohyb na bankovom účte alebo iný druh dokladu
- v uvedenej cene je základné
poradenstvo k dokladom, k činnosti subjektu a k legálnej optimalizácii
základu dane,
taktiež aj spracovanie
účtovnej závierky a daňového priznania PO
neplátca DPH, jednoduché účtovníctvo
počet položiek x 0,70 až 1,00 € (podľa počtu a zložitosti dokladov ) plus 50€ za spracovanie účtovnej závierky a ročného daňového priznania FO |
* položka je jedna faktúra, pokladničný doklad alebo pohyb na bankovom účte alebo iný druh dokladu
- v uvedenej cene je základné poradenstvo k dokladom, k činnosti subjektu a k legálnej optimalizácii základu dane, taktiež aj spracovanie účtovnej závierky a daňového priznania FO